?

Log in

Previous Entry | Next Entry


Cosplay I wanna do for year 2012.





Nisemonogatari/Bakumonogatari
- Senjougahara,
Mirai Nikki - Gasai Yuno,
Inu x Boku ss - Ririchiyo Shirakiin,
Guilty Crown - Inori Yuzuriha.

I've not decided on which outfit yet but... yeah ♥

(I just realized... they're all girls D: wow i normally want to cosplay guys.... what happened.........)

Comments

( 11 comments — Leave a comment )
glampop
Mar. 5th, 2012 03:51 am (UTC)
Holy shit, can't wait to see you in that Guilty Crown cosplay!!
rukawagf
Mar. 5th, 2012 05:52 pm (UTC)
waaa i hope i can do it >.<;;;;
ryoko
Mar. 5th, 2012 04:11 am (UTC)
Jackieeeeeeeeeeeeeeeeee let's cosupray together. I don't know what. But let's just do it. :P
rukawagf
Mar. 5th, 2012 05:53 pm (UTC)
I KNOW ;________; i wanna cosplay with you!!!!! sob... we need to find something we both like OTL... ♥ (and something easy for me to do ahahaha i'm really slow at sewing)
kiku
Mar. 5th, 2012 06:21 am (UTC)
ooh dang jackie what a cool list!
rukawagf
Mar. 5th, 2012 05:53 pm (UTC)
weeeh~~ now if only i can get motivated 8D
ebanii_star
Mar. 6th, 2012 01:15 am (UTC)
omg Ruak, you'll look so beautiful as all of these kasjlfdklajsdka can't wait to see which ones you do and how they'll come out!
ebanii_star
Mar. 6th, 2012 01:16 am (UTC)
shit *Ruka
evanae
Mar. 6th, 2012 08:34 am (UTC)
I've been tempted to do that version of Inori as well, but I'm not sure how...without it looking retarded, lol. ;; I'm doing the grey dress w/ the red orange ribbons for sure though! Maybe we can get twinsie pics together? :3
kuro_yuki
Mar. 14th, 2012 08:14 pm (UTC)
I vote for one of the last two~ Yuzuriha or Shirakiin! 8D Please post cosplay pics, if you end up doing them! X3
epiic
Mar. 19th, 2012 06:37 am (UTC)
I have no idea what "Inu x Boku ss" is, but that's a pretty cool character design :)
( 11 comments — Leave a comment )